Računovodstvo, Digitalizacija, Preduzetnički kutak, Poslovna rešenja
PANTHEON DMS – Smanjite troškove, povećajte efikasnost i pojednostavite poslovanje
Elektronski ili papirni dokumenti sastavni su deo poslovanja. Upravljanje poslovnim informacijama, uglavnom iz nekoliko različitih izvora, izazovan je zadatak.
Da li ste se ikad zapitali koliko vremena u preduzeću trošite na preuzimanje i unos dokumentacije, a koliko se zapravo zaista bavite svojim poslom? Još uviek prekucavate podatke i informacije? Koliko grešaka napravite i koliko vas koštaju?
Prvobitna svrha rešenja je upravljanje dokumentima, što omogućava elektronsko snimanje i kontrolu radnih tokova upravljanjem celokupnom dokumentacijom u kompaniji. Sistem osigurava brži protok dokumenata u kompaniji, smanjuje troškove rukovanja dokumentima i omogućava efikasan pristup dokumentima i informacijama u trenutku kada su nam potrebni.
“Kompanije koriste dokumentacioni sistem kako bi kontrolisale elektronsko poslovanje. Savremeni dokumentacioni sistem, povezan sa poslovnim procesima, podiže organizovanost kompanije i produktivnost zaposlenih na viši nivo, a nadasve uređuje upravljanje dokumentima i njihovo čuvanje. Dokumentacioni sistem PANTHEON DMS ne samo da omogućava upravljanje dokumentima i njihovo deljenje, već upravlja i čitavim životnim ciklusom različitih vrsta dokumentacije. Naime, on nadgleda poslovne procese, upravlja eDokumentacijom i eKnjiženjima“ objašnjava Zoran Nestorović, savetnik za eServise u Datalabu. |
Šta je PANTHEON DMS?
PANTHEON DMS je sveobuhvatno rešenje koje omogućava poslovanje bez papira. Rešenje je moćan dokumentacioni sistem koje omogućava lako pronalaženje i obradu dokumenata, kroz unapred definisane poslovne procese.
Zašto koristiti DMS?
Kompanije koriste dokumentacioni sistem kako bi kontrolisale elektronsko poslovanje. Savremeni dokumentacioni sistem, povezan sa poslovnim procesima, povećava organizovanost kompanije i produktivnost zaposlenih na viši nivo, a nadasve uređuje upravljanje dokumentima i njihovo čuvanje.
PANTHEON DMS dokumentacioni sistem ne samo da znači upravljanje dokumentima i njihovu razmenu, već upravlja i čitavim životnim ciklusom različitih vrsta dokumentacije. Rešenje spaja na jednom mestu WorkFlow – unapred definisane poslovne procese, upravljanje eDokumentacijom i eKnjiženje.
Koje su ključne prednosti
Veća efikasnost poslovanja – pojednostavljeno poslovanje sa dokumentacijom i posledično povećana efikasnost.
Sve na jednom mestu – rešenje omogućava centralizovano upravljanje dokumentima u preduzeću i procesima važnim za poslovanje.
Sigurnost – pristup dokumentima je kontrolisan i pristupačan, a takođe omogućava podešavanje perioda čuvanja.
Smanjenje ručnog unosa i manje grešaka – sistem omogućava optičko čitanje dokumenata, izbegavajući nepotrebno prekucavanje i posledično greške.
Jednostavna i brza pretraga dokumenata –napredni pretraživač omogućava brzo i jednostavno pretraživanje dokumenata.
Povećana mobilnost – pristup dokumentima u blo kom trenutku.
Automatizacija procesa – upravljanje celokupnim životnim ciklusom obrade dokumenata.
Ažurne poslovne informacije –neposredna razmena dokumenata omogućava stalnu kontrolu nad poslovanjem i uvek ažurne informacije.
Imajte kontrolu nad dokumentima i poslovnim procesima.
U zavisnosti od prirode vašeg poslovanja, sistem za upravljanje dokumentima (DMS) može ponuditi više ključnih prednosti vašoj organizaciji. Pored toga, poslovanjem bez papira izbegavamo gomilanje dokumentacije, štampanje i prekucavanja, osiguravamo i jasnu preglednost kreiranja, pregleda i ispravke dokumenata. Na taj način im pružamo pravnu valjanost i dugoročno ih možemo čuvati u namjenskim arhivama. Uvođenje PANTHEON DMS-a je definitivno poželjno, jer olakšava poštovanje zakona o čuvanju dokumentacije, a istovremeno optimizuje određene administrativne procese i na taj način štedi vrijeme i olakšava posao zaposlenima.
Više informacija na www.datalab.rs ili na 011 404 86 04

“Kompanije koriste dokumentacioni sistem kako bi kontrolisale elektronsko poslovanje. Savremeni dokumentacioni sistem, povezan sa poslovnim procesima, podiže organizovanost kompanije i produktivnost zaposlenih na viši nivo, a nadasve uređuje upravljanje dokumentima i njihovo čuvanje. Dokumentacioni sistem PANTHEON DMS ne samo da omogućava upravljanje dokumentima i njihovo deljenje, već upravlja i čitavim životnim ciklusom različitih vrsta dokumentacije. Naime, on nadgleda poslovne procese, upravlja eDokumentacijom i eKnjiženjima“ objašnjava Zoran Nestorović, savetnik za eServise u Datalabu.


