eRačun

eRačun

Jednostavno, brzo, povoljno i ekološki!

Sa uslugom eRačun svoje poslovanje ćete pojednostaviti, pritom uštedeti vreme i, što je najvažnije, novac. eRačun iz dana u dan koristi sve veći broj korisnika koji su svesni da je papirno poslovanje prošlost. eRačun će uskoro u potpunosti zameniti koverte i čekanje u redu u pošti.

Šta je eRačun?

To je račun, koji u potpunosti zamenjuje klasični papirni oblik računa. Izdavalac računa izdaje primaocu račun za pružene usluge ili prodate proizvode u elektronskom obliku. Pored jednostavnijeg, transparentnijeg i ekološki prihvatljivog poslovanja, za izdavaoce ali i za primaoce donosi značajna smanjenja:

  • materijalnih troškova (nema više korišćenja papira, koverti i štampača),
  • troškova poštanskih usluga (nema više poštarine),
  • troškova manualnog rada (poboljšanje procesa i smanjenje mogućnosti grešaka pri unosu),
  • utrošenog vremena.
 

Zašto ga koristiti?

Same prednosti su jasne – elektroniski račun je jeftinije izdati i distribuirati, jednostavnije je nadzirati njegovu pravilnost, preuzimanje može biti automatsko i može se dostaviti na više e-mail adresa u različitim oblicima. Nakon preuzimanja može se platiti bez prekucavanja.

Kome je namenjen?

Svima koji žele da posluju na jednostavan, transparentan, moderan, ekološki prihvatljiv i ekonomičan način. 

eRačun

Kako početi sa korišćenjem eRačuna?

Kako biste počeli da koristite usluge elektronskog poslovanja, molimo vas da popunite donji obrazac. Na osnovu upisanih podataka poslaćemo vam dalje instrukcije za početak korišćenja odabranih usluga.

Poručite uslugu.

Postupak rada sa eRačunima i njegove prednosti

Z

Potvrda i priprema eRačuna u programu PANTHEON

Potvrda eRačuna je ista kao i za papirne račune, procesi za izdavaoce se ne menjaju.

Izrada eRačuna u formatu usklađenim sa zakonom

Izrada i izmena eRačuna sa formalnom elektronskom dostavom zamjenjuje papir, štampanje, pakovanje, poštarinu i povratnice.

Dostava eRačuna elektronskim putem

Automatizovano izdavanje, dostava i preuzimanje ubrzavaju poslovanje i snižavaju troškove. U procesu nema prekucavanja, manje je grešaka, veća preglednost i kontrola.

Preuzimanje i likvidacija eRačuna

Automatizuje se preuzimanje, obrada i potvrđivanje, mobilnost i dostupnost se povećava.

Pozovite 011 404 86 04

Za pomoć pri odluci, informativnu ponudu i dodatne informacije možete nas pozvati ili poslati e-mail.

X