, , ,

Online poslovanje uz PANTHEON Web Light i Granule

29 Nov 2022

U intervjuu s Dejanom Kontićem, vođom PANTHEON prodaje iz Datalab SR d.o.o., predstavljamo online poslovanje uz PANTHEON Web Light i Granule.

Dejane, često u kompanijama PANTHEON koriste samo pojedini zaposleni, dok su neki moduli, kao što je Evidencija radnog vremena, potrebni svim zaposlenima. Zato smo za njih pripremili poseban metod licenciranja – tzv. Granule. Možete li nam objasniti šta su granule?

Bez obzira da li se bavite uslužnom delatnošću, ugostiteljstvom, stručnim uslugama, prodajom ili drugim delatnostima, Granule vam omogućavaju da rešenje prilagodite baš po svom ukusu i potrebama.

Granula je dodatna usluga za sve korisnike rešenja PANTHEON Web. Povezan je sa imenovanim korisnikom i bazom podataka, što znači da svaka granula mora biti povezana sa određenim zaposlenim u određenoj kompaniji.

opste o wl

Saželi smo opšta objašnjenja o granulama u video snimku ispod*:

Koliko koštaju granule? Koja je cena i kako ih naši korisnici mogu naručiti?

U zavisnosti od funkcionalnosti dostupne su na sledećim linkovima:

  • Evidencija radnog vremena –  više
  • Online putni nalozi –  više
  • Dokumenti i zadaci –  više
  • B2B naručivanje –  više
  • Kontrolna tabla –  više

Granule aktivirate preko korisničkih strana.

Prijavu na korisničke strane možete izvršiti preko PANTHEON-a i komande: Pomoć | Sadržaj pomoći.

Dodatne usluge mogu naručiti ovlašćena lica u kompaniji. Ukoliko imate bilo kakvih problema sa naručivanjem, obratite se našoj službi prodaje na 0114048604 ili pišite na prodaja@datalab.rs.

Upotreba Granula je dostupna u PANTHEON-u od verzije 10.0.29.10. Korisnici PANTHEON hostinga mogu odmah da počnu da koriste Granule. To smo omogućili nadogradnjom hosting baze, koja je obavljena tokom vikenda, između 4. i 6. novembra 2022. godine.

Osetite nove dimenzije poslovanja bez papira. Sve što vam treba je najmanje jedna PANTHEON Web Light licenca i izbor bilo koje granule!

ponuda

Iskoristite prednosti i nadogradite svoj PANTHEON uz besplatno korišćenje Web Light licence u kombinaciji sa GRANULAMA!

  • Online program PANTHEON Web Light besplatan do 31.12.2022
  • Besplatna upotreba granula do 30.6.2023

Više informacija o Granulama na LINKU.

Kontaktni podaci: 0114048604   |    prodaja@datalab.rs

 

Veoma pristupačno. Pogotovo ako uzmemo u obzir sve vreme koje će korisnici uštedeti kada više ne moraju da prepisuju podatke.
Da li Granule mogu da koriste samo korisnici hostinga?

Za korisnike PANTHEON Hostinga je aktivacija Granul najjednostavnija. Sve što treba da urade je da odu na korisničke stranice Datalab-a i, kao što je opisano u prethodnoj tački (ili u videu u prilogu ispod), aktiviraju Granule. Moguće je aktivirati jednu ili više granula u samo jednom koraku, ali je uvek moguće naknadno ispraviti, povećati ili čak smanjiti ovaj broj.

Mesečni trošak granula biće automatski izračunat.

Korisnici hostinga će odmah videti svoje korisnike i izabrati kom korisniku će dodeliti koju Granulu. Moguće je podesiti samo jedan posao ili nekoliko različitih Granula za svakog korisnika.

Kada su u pitanju korisnici PANTHEON-a koji imaju svoju lokalnu bazu podataka, na istoj korisničkoj stranici (kao što je pomenuto u prethodnom pasusu ili prikazano na video snimku u prilogu) prvo klikom na dugme Dodaj lokalnu WEB bazu podataka, baza podataka i njeni korisnici su dodato za izbor Granule . Dalji koraci u vezi sa dodelom broja i vrste granula su isti kao i za Hosting.

Konačno, u PANTHEON Web Light-u, administrator prenosi Granule korisniku preko dugmeta Osveži. Jednom kada se bilo koja Granula dodeli korisniku, on gubi pristup licenci PANTHEON Web Light (ako je je ranije imao). Saznajte više o samom procesu aktivacije u videu u prilogu ispod*;

 

Na prvom mestu ste spomenuli Evidenciju radnog vremena Granula. Šta nam ova Granula omogućava?

Svaki zaposleni ima pregled obavljenog posla, koji se kasnije uzima u obzir pri obračunu plate, kao i direktan uvid u svoj prekovremeni ili eventualni manjak radnog vremena.

U ovoj evidenciji zaposleni vodi evidenciju o svojim odsustvima i ima pregled dana godišnjeg odmora: i onih koji su raspoređeni za ovu godinu, onih koji su već iskorišteni i preostalih dana odmora.

Evidencija radnog vremena vam je predstavljena u videu u prilogu:

 

Kako  je s pregledom prisutnosti zaposlenih? Gde i kako mogu provjeriti šta članovi mog tima rade, na primer?

Rad od kuće doneo je nove izazove u praćenju ovog segmenta. Zanima nas gde je zaposleni, ko danas radi od kuće, ko je na službenom putu, pa čak i ko je koliko radio, na kojem projektu i slično.

Ono o čemu ste pitali možete proveriti u Pregledu prisutnosti. U tom delu menadžer ili vođa tima može provjeriti status prisutnosti svog tima, za sve podređene zaposlenike, u realnom vremenu. Možete proveriti koje radne obaveze trenutno imaju; da li su na odmoru, rade od kuće ili na poslovnom putu, sa kojim klijentom su i koliko dugo.

U granuli Evidencija radnog vremena korisnici mogu upravljati i pratiti SVE podatke o redovnom radu i drugim vrstama poslova, koji su potrebni za naknadni obračun zarada u PANTHEON-u, bez uvoza tabela ili drugih zapisa. Svi ovi sati se takođe mogu izvesti u Excel ili odštampati ako je potrebno.

Pregled prisutnosti predstavljamo u videu ispod:

 

Božićni i novogodišnji praznici se bliže. Očekuje se da će biti veći broj zahteva za odobrenje odsustva. Koliko je lako obraditi zahteve za odsustvo?

Jednostavna obrada zahteva i odobravanje zahteva za odsustvo je veoma važna potreba onih koji vode tim. U poslednje vreme, odobrenja za odsustvo su preneta sa HR na menadžere timova.

 

 

U evidenciji radnog vremena imamo mogućnost lakog potvrđivanja raznih vrsta reklamacija kroz poslovni proces koji je prilagođen potrebama korisnika. Na ovaj način možemo potvrditi:

1. odsustva kao što su slobodni dani i praznici,
2. zahtevi za prevremeni odlazak sa posla ili odlaganja ili zahtevi za službeno putovanje
3. zahtevi za promenu smena, zahtevi za razne sastanke…

Zaposleni može lako poslati zahtev za odobrenje odsustva kroz poslovni proces. Menadžer će primiti zahtev na svoju adresu e-pošte i može ga lako potvrditi ili odbiti koristeći svoj mobilni telefon.

Zaposleni će moći da proveri šta se dešava sa njegovim potraživanjem; da li je u postupku potvrđivanja, da li je uopšte odbijen i razlog odbijanja, ako ga je menadžer uneo.

Kada odsustvo ili zahtev za odsustvo potvrdi vođa tima, to će se automatski evidentirati u kalendaru odsustava, za kasniji i odgovarajući obračun plate u klasičnom PANTHEON-u.

Upoznajte kratku prezentaciju Potvrđivanja potraživanja u evidenciji radnog vremena u video snimku u prilogu:

 

Ovo što ste rekli deluje kao rešenje koje rezultira manjom potrošnjom papira i uštedom vremena za evidentiranje izostanaka?

Tako je. Uz to, treba da pomenem još jednu prednost. Prednost poslovnog procesa validacije potraživanja je u tome što je prilagodljiv specifičnim potrebama kompanije. Na primer, kada odsustvo treba da potvrdi više od jedne osobe u hijerarhiji.

 

 

Na ovaj način štedimo mnogo vremena, jer se svaki korak od slanja zahteva za odsustvo do potvrde beleži u aplikaciji. Takođe automatski kompletira obračun zarada u PANTHEON-u, bez ponovnog kucanja ili uvoza tabela.

Uveli smo Granulu evidencije radnog vremena. Kako zaposleni mogu lako pristupiti samo putnim nalozima?

U prošlosti su putne naloge obavljala HR odeljenja, ali danas korisnici PANTHEON-a lako koriste Granulu Putni nalozi za ovo.

U njemu zaposleni imaju samo onlajn pristup putnim nalozima. Odnosi se lako unose preko Google mapa, a dnevnice se automatski popunjavaju i obračunavaju. Evidentiraju se i obroci za koje se oduzimaju dnevnice, a upisuju se troškovi goriva, hotelskog smeštaja, putarine ili neki drugi trošak.

Računi za troškove nastale na putu se jednostavno i brzo fotografišu telefonom i automatski prikažu na onlajn putni nalog, gde je čak i poslovna ruta vidljiva preko Google mapa.

Svi podaci su odmah vidljivi u klasičnom PANTHEON-u. Računovođa samo proverava putni nalog ili ga eventualno popunjava, isplaćuje dnevnice zaposlenima i automatski knjiži putni nalog.

Kako koristiti Granulu Putni nalozi opisujemo u video snimku u prilogu*:

 

Rukovodioci, direktori i odgovorna lica obično samo treba da odobre dokumente ili račune troškova. Često nisu za kompjuterom, možda čak ni u kompaniji. Kakvo rešenje imamo za ovaj izazov?

Digitalizacija je u punom jeku u celom regionu i u mnogim preduzećima još uvek čekate da se menadžer vrati sa puta ili direktor sa odmora da plati ili odobri račun. Čak i za mala preduzeća i preduzetnike, ovaj proces uvek zahteva vreme i dodatni rad.

Rešenje za jednostavnu potvrdu dokumenata ili obračun troškova su Granula Dokumenti i Zadaci.

 

Koristeći ovu granulu, mali preduzetnik će na veoma jednostavan način telefonom ili tabletom uslikati sve primljene račune, sačuvati ih u dokumentaciji ili arhivi i odmah potvrditi.
Istovremeno, njegovo računovodstvo će dobiti ove dokumente na pregled i slanje, direktno u njegov PANTHEON.

Na ovaj način će moći da izbegne kašnjenja u slanju računa i uručenju ostalih dokumenata putem elektronske pošte, običnom poštom ili lično računovođi.

Granula Dokumentacioni sistem su vam predstavljeni u videu u prilogu ispod*:

 

Ovo što ste pomenuli značajno smanjuje rad preduzetnika i ubrzava rad računovođe! Šta je sa korisnicima koji su veći od preduzetnika?

U skoro svakoj velikoj kompaniji dokumente arhivira i skenira posebna osoba, recepcija ili čak eksterni servis koji skenira dolaznu poštu.

Potvrđivanje dokumenata odvija se kroz višestepeni poslovni proces, koji mora da omogući i višestepenu potvrdu.

Na primer, negde šef sektora odobri trošak i on tek onda ide direktoru na potvrdu. U drugim slučajevima, izdatu fakturu pre izdavanja mora odobriti rukovodilac pojedinačnog sektora koji je učestvovao u nekom delu ove izdate fakture ili na kraju direktor prodaje.

Granula Dokumentacioni sistem je onlajn aplikacija u kojoj možete potvrditi dokumente bilo gde i bilo kada, čak i sa telefona.

 

Pogledajte kako da koristite Granulu Dokumentacioni sistem u sistemu koji ima više nivoa odobrenja, u video snimku u prilogu ispod*:

 

Većina menadžera i direktora želi brzi pregled poslovanja. Imamo li Granulu i za to?

Imamo. Preko Granule Kontrolna tabla svi izveštaji i grafikoni dostupni na telefonu ili tabletu bez potrebe da se neko poveže sa računarom. U praksi, izveštaji putuju sa menadžerom gde god da se nalazi.

 

Za ove potrebe PANTHEON Veb Light je dodao izbor skupova podataka i izveštaja, kakve već imamo u klasičnom PANTHEON-u i na koje su korisnici navikli. Lako je napraviti kontrolne table i grafikone od ovih podataka.

Ukoliko menadžment ili zaposleni žele da jednostavno i brzo pogledaju analizu prodaje, ostvarenu razliku u ceni, strukturu otvorenih artikala, top kupce ili top artikle i slično, to mogu lako da urade uz pomoć telefona, uz pomoć pomoć kontrolne table Granule, u realnom vremenu i bez aplikacija na klasični PANTHEON.

Kako lako pregledati poslovne rezultate uz pomoć Granule Kontrolna tabla, samo uz pomoć telefona ili tableta, možete videti u videu u prilogu ispod*:

 

Završićemo diskusiju o granulama sa poslednjom, petom granulom, koja se ipak malo razlikuje od ostalih. Opišite nam po čemu se razlikuje od ostalih i šta omogućava?

Od sada možemo da omogućimo našim kupcima da naručuju robu direktno od nas i da u isto vreme imaju uvid u naše zalihe ako žele.
U tu svrhu smo razvili Granulu B2B naručivanje, gde je direktna veza između dobavljača i kupca.

Razlikuje se od prethodno opisanih Granula po tome što nije vezana za zaposlenog u kompaniji, već za zaposlenog iz eksternog entiteta, odnosno kod našeg klijenta.

Preko Granule B2B olakšavamo naručivanje distributerima, jer kupci imaju pristup našoj bazi podataka, gde mogu da vide trenutne zalihe i unose porudžbine.
Obaveštenje o statusu porudžbine se šalje našem službeniku kroz prilagođeni poslovni proces.
Kada potvrdimo porudžbinu, status porudžbine se automatski menja u Potvrđeno i potvrda se šalje nazad kupcu putem e-porudžbine ili e-pošte.
Na ovaj način kupac ima uvid u ceo proces od porudžbine do preuzimanja. Dobavljač, s druge strane, štedi na ručnim unosima i neslaganjima i raznim komplikacijama u vezi sa cenama ili raspoloživim zalihama.

Granulu B2B naručivanje vam predstavljamo u videu ispod*:

 

U praksi još uvek imamo mnogo dokumenata koji su u papirnoj formi i zahtevaju ručni potpis. Imate li rešenje i za ovo? 

U slučaju odnosa kupac-dobavljač, još uvek je uobičajeno u mnogim kompanijama da ručno potpišu otpremnicu po prijemu robe. Stoga je naša ideja bila da ovo rešimo jednostavnim potpisivanjem dokumenata na mobilnim uređajima, jer sa PANTHEON Web Light-om možete poneti svoj PANTHEON i dokumente sa sobom na teren.

Pored klasičnog PANTHEON-a, u PANTHEON Web porodici, uključujući granule, dokumente možete potpisivati pomoću table za potpis, dodirne table ili čak telefona. Potpis kao komponenta se može konfigurisati i omogućiti na ispisima svih vrsta dokumenata, po želji korisnika.

 

Ova funkcionalnost se može koristiti prilikom potpisivanja dokumenata, kao npr dostavnice, revers, priznanice. Nakon prijema robe, kupac jednostavno potpisuje dokument da je roba primljena, a potpis se ispisuje i štampa na otisku i čuva u PANTHEON-ovom dokumentacionom sistemu.

Predstavljamo vam Potpisivanje dokumenata u video snimku ispod*:

 

Dejane, „potpisujem“ :). Sada prelazimo sa Granula i potpisivanja dokumenata na PANTHEON Web Light. Šta nam to omogućava?

Kao što naziv govori, našim korisnicima je dobro poznat PANTHEON Web u verziji Light.

Praktično sve što PANTHEON-ovih skoro 80.000 istovremenih korisnika koristi da rade svoj posao dok sede za računarom, sada je takođe dostupno sa telefona: prodavnica, maloprodaja, proizvodnja, zalihe, gotovina, HR, dokumenti, izveštaji i još mnogo toga.

Iako već u nazivu piše „Light“, svakim danom PANTHEON Web Light raste sa novim opcijama i dodatnim funkcionalnostima.

Da podsetim da vam je besplatno do kraja godine, a svi pojedinačni granuli čak i do kraja juna sledeće godine. Aktivacija je vrlo jednostavna, kao što smo naučili malo ranije.

Sigurno ste i vi naišli na gužvu kod frizera, doktora ili zubara. Uglavnom zbog lošeg planiranja rasporeda. Da li sam u pravu?

Naravno :). Mnogi naši kupci imaju slične probleme. Na primer, imaju svoju lekarsku ordinaciju, salon, servisni centar i slično. Želeli smo da lako i efikasno rešimo problem zakazivanja termina kupaca i planiranja za tekući mesec, nedelju itd. bez upotrebe papirnih sveska ili druge evidencije.

U PANTHEON Web Light-u smo razvili rešenje Kalendar naručivanja i time pojednostavili unos i ažuriranje termina preko kalendara. Korisnici mogu da prate i uređuju svoje kalendare tako što će ih prikazati prema različitim filterima: prema individualnom radnom resursu ili po zaposlenom, na dnevnom, nedeljnom i mesečnom nivou.

Oni takođe mogu pratiti korišćenje resursa. Na primer, popunjenost kanala za popravku automobila ili stolica u frizerskom salonu. Na osnovu podataka mogu lako da zakazuju nove kupce. Oni vrlo jednostavno koriste kalendar da zakažu novi sastanak na osnovu besplatnih resursa, ljudi i radnih resursa.

U kalendar takođe mogu da unesu sve važne podatke i napomene o klijentu ili vrsti usluge i na taj način spreče duplo naručivanje ili stvaranje nepotrebne gužve, a uvid u slobodne termine je jasan i vidljiv čak i sa telefona.

Od ovako raspoređenih usluga u kalendaru, potom se jednostavnim klikom kreiraju doznake u kasu za obračun usluge i kreira se gotov izlazni račun za klijenta. Bez dodatnih ručnih unosa, ove fakture idu direktno u poresku potvrdu, naravno ako je potrebno.

Kalendar naručivanja predstavljamo u video snimku u prilogu*:

 

Dejan i ja smo predstavili zaista mnoge mogućnosti koje su omogućile PANTHEON Web Light ili Granule. Gde možemo pronaći korisnička uputstva za korišćenje programa ili Granula? Na primer, ako želite da dobijete korisnička uputstva za evidenciju radnog vremena ili neku drugu funkcionalnost pritiskom na dugme?

Poboljšali smo pristupačnost korisničkim uputstvima. Do korisničkih uputstava u programu sada se može doći jednim klikom.

Na primer, ako su vam bila potrebna uputstva prilikom kreiranja nove fakture za kupca u programu PANTHEON Web Light, na odgovarajućem obrascu biste izabrali samo meni Pomoć i opciju Prikaži primere u uputstvima.

Klikom na datu komandu brzo i lako ćete doći do povezanih primera. U našem slučaju, na primer, da kreiramo novu fakturu za kupce (kao što možete videti na slici ispod).

 

Rešenje je u saradnji sa razvojnim timom trenutno dostupno u programu PANTHEON Web Light za Sloveniju, a planiramo da pripremimo primere do kraja finansijske godine i da ih shodno tome povežemo za ceo PANTHEON, a uskoro i za sve lokalizacije.

Tehnička uputstva za program su već dostupna u svim lokalizacijama preko komande Help | Uputstva ili dalje Korisničke strane.

*Spotovi su pripremljeni na jeziku autora, kako su predstavljeni na PANTHEON konferenciji, Opatija 2022.

Ne propustite korisne novosti i savete

Ukoliko želite da primate novosti sa korisnim biznis sadržajima iz naše baze znanja, molimo vas da popunite obrazac.

X
Group 11
PANTHEON Web Light

Jednostavan sistem planiranja i evidentiranja rada i odsutnosti zaposlenih