Kako da upravljate razvojem svog startapa poput profesionalaca

16 Dec 2021

Otpočeti sopstveni biznis, pa uz to i na način kakav je znan startapovima, nije put kojim bi trebalo da idete sami. Pre svega, zbog izazova i potencijalnih problema koji na tom putu mogu naići. Bilo da se bavite komercijalom, proizvodnjom ili čak uslužnim delatnostima kao što su frizerski ili kozmetički salon, ti izazovi su manje više isti.

Pokretanje posla nije jedna od situacija gde je dovoljno samo početi sa poslom, a klijenti i mušterije će sami dolaziti. Tokom samog pokretanja, sve je vezano za vreme, planiranje i tržište, pa je potrebno razmišljati na više strana kako bi se što uspešnije postavili na samom početku.

Da bi vaš biznis bio i uspešan, potrebno je da pažljivo vodite evidenciju o finansijama, troškovima, o drugoj poslovnoj dokumentaciji, ali i da izaberete nekog knjigovođu koji će uvek biti tu da vas posavetuje i informiše kada je to potrebno. U trenutku kada posao prevaziđe mogućnosti vaše dnevne pažnje, sasvim sigurno će vam biti potrebna pomoć nekoga ko će umeti da rukovodi svim unutrašnjim procesima u firmi.

Takav izazov, do skoro je uglavnom rešavan na način da se zaposli još ljudi, da se uvede dodatna birokratija i procedure koje guše kreativnost, napredak i razvoj. To sa sobom donosi i velike finansijske troškove, a ne nudi veliku efikasnost i bolju preglednost samog poslovanja. Zbog toga su tu programi kao što je Pantheon Web Light, koji menja tok vašeg funkcionisanja u poslu.

Kako se suočiti sa izazovima uz korišćenje programa Pantheon Web Light?

Nekada nije dovoljno napraviti program koji će biti od određene koristi nekome, već ga u potpunosti prilagoditi njegovim navikama i svakodnevnici. Nije logično da frizer ili kozmetičar koriste računar tamo gde rade sa svojim klijentima na njihovom ulepšavanju. Međutim, telefone gotovo svi koriste. Zbog toga je Pantheon Web Light kreiran sa ciljem da omogući gotovo svim biznisima da ga koriste, svakoga dana, jednostavno, bezbedno i brzo. U zavisnosti od veličine ekrana koji posedujete, bilo da je telefon, tablet ili laptop u pitanju, Pantheon Web će raditi svoj posao baš kako treba.

Dobili ste neku dokumentaciju u papirnom obliku, a potrebna vam je njegova elektronska verzija kako biste brže obavili posao sa bankom ili klijentom? Ni to nije problem. Pantheon Web Light nudi mogućnost optičkog čitanja dokumentacije. Nema više prekucavanja, papira i trošenja vremena. Svega par sekundi biće dovoljno da neki papirni dokument pretvorite u potpuno upotrebljivi elektronski fajl, koji će vaš knjigovođa moći da proknjiži u par klikova.

Dešava se da dođe do grešaka prilikom prepisisivanja podataka, unosa računa i druge dokumentacije u Excel tabele, ili u knjigovodstvene sisteme. Onda je potrebno raditi ispravke, prepravljati trgovačku knjigu, i praviti izmene tamo gde ih ne bi smelo biti. Pantheon Web Light smanjuje šansu da do greške dođe, jer automatski preuzima podatke iz svih dokumenata koji se skladište u njegovoj bazi podataka. Ovim se smanjuje potencijal da dođe do greške drastično u odnosu na to kada čovek radi manuelno ovaj posao.

Sinhronizacija dokumentacije sa knjigovodstvom

Da li ste bili u situaciji da vam je hitno potrebna neka dokumentacija, ranije fakture, izvodi, ili neki ugovor, a sve se nalazi kod knjigovođe koji ne može odmah da vam pošalje potrebno? Ako jeste, onda sigurno znate koliko se vremena gubi na čekanje, i koliko je resursa potrebno upotrebiti za tako male zadatke. Pantheon Web Light omogućava jednostavan pristup celokupnoj građi dokumentacija koju imate, a nalazi se kod knjigovođe, kroz jednostavan pristup bazi kojoj možete da pristupite i vi, i vaš knjigovođa, i da obavljate svoje svakodnevne poslovne aktivnosti.

Ovaj benefit je značajan jer će svako knjiženje i unos robe u sistem trajati svega par minuta, skratiće vreme i vama i knjigovodstvu, a roba će odmah biti spremna za prodaju i uneta u sam sistem. Ako se bavite komercijalnim poslovima, i zatrpani ste papirima po ceo dan, onda će Pantheon Web olakšati rad i vama, i vašem knjigovođi. Podaci će se razmenjivati brzo i daleko efikasnije nego ranije. Klasifikacija i sortiranje više ne mora da bude noćna mora, već pravo uživanje uz potpunu automatizaciju.

Sva dokumentacija na jednom mestu

Sasvim sigurno se nekada može desiti da ne možete tačno da odredite cenu usluge ili proizvoda, dok ne pogledate detaljnije njihovo ulazno stanje i druge troškove. Zbog toga posežete za više registratora u kojima se ta dokumenta nalaze. Registratori zauzimaju prostor, pretraga troši vreme i energiju, a može biti mnogo jednostavnije od toga. Uz Pantheon Web imate u potpunosti automatizovan unos i prijem računa, faktura, otpremnica, i u par klikova dolazite do svih podataka koji su vam potrebni da odredite cene, rabate, i izračunate različite vrste kalkulacija.

Centralizovan pristup skladištenju podataka omogućava brz pregled mnogo parametara poslovanja, a uz račune, putne naloge i evidenciju radnog vremena svojih zaposlenih, možete da upravljate svojom firmom sa sigurnošću da imate uvid u sve segmente rada. Tako definisana baza podataka olakšava i vašem knjigovođi pristup, pretragu i upotrebu podataka.

Niste sami na putu razvoja sopstvenog biznisa

Započeli ste nešto da radite na računaru, ali želite da nastavite pregled dokumenata dok idete na sastanak, na svom telefonu? Pantheon Web to omogućava, jer je napravljen za sve vrste ekrana. To je njegova prednost za one poslove koji nisu stacionarni, zahtevaju izlaske na teren, tamo gde se preduzetnici bave različitim vrstama zanata i preduzećima sa dosta zaposlenih, gde cirkuliše velika količina podataka. Naravno da električar, frizer, ili mašinski inženjer neće sedeti u kancelariji za računarom, već će svoj posao obavljati u direktnom kontaktu sa klijentima. Povećana mobilnost korisnika nije prepreka za ovaj program, jer je stvoren prema potrebama stvarnih biznisa.

Pantheon Web Light je zamišljen isključivo kao pomoć preduzetnicima i onima koji započinju razvoj svog startapa, bilo da se bave zanatom, informacionim tehnologijama, kozmetičarstvom, ili ekonomskim i komercijalnim poslovima. Neće trošiti vaše vreme, već optimizovati način na koji konzumirate i koristite informacije prilikom svakog radnog zadatka. Daće vam priliku da sagledate firmu iz drugih uglova, da pratite rad, ali i da omogući više vremena i fokusa za unapređenje poslovanja.

Klijenti i kupci vole da se osete posebnim, da vide kako je firmi stalo do njih. To podrazumeva postojanje baze podataka o kupcima i njihovim poslovnim podacima. Sa takvim pristupom i upotrebom usluge kao što je Pantheon Web Light, sasvim sigurno podižete svoje poslovanje na sledeći nivo, kvalitetniji, ozbiljniji i od većeg ugleda i značaja za sve one koji sudeluju u vašem radu i prodaji, bilo da su usluge ili proizvodi u pitanju. Kada se svakom klijentu obraćate personalizovano, znate njegovu istoriju kupovina i interesovanja, postoji mogućnost da naučite šta je to što oni žele, šta ih zanima, pa je i proces prodaje prema njima ličniji, upućeniji i efikasniji.

Ne propustite korisne novosti i savete

Ukoliko želite da primate novosti sa korisnim biznis sadržajima iz naše baze znanja, molimo vas da popunite obrazac.

X