Integracija PANTHEON-a i SkyPos rešenja

26 Apr 2024

Primena prvih knjigovodstvenih programa u poslovanju firmi je sa sobom donela pravu revoluciju. Iako su tada programi bili skromnih mogućnosti, potpuno su preokrenuli i pokrenuli proces digitalizacije.
Danas su to moćni informacioni sistemi koji predstavljaju svojevrsnu krunu primene informacionih tehnologija u biznisu. U sebi sublimiraju moderne tehnologije i vrhunska znanja iz oblasti upravljanja poslovanjem i ekonomijom. Zato njihova primena donosi neverovatne uštede kroz optimizaciju i automatizaciju procesa.
PANTHEON (ERP) je sjajan primer kako primenom kvalitetnog informacionog sistema možete svoje poslovanje podići na viši nivo. Pre svega, PANTHEON omogućava:

  • sve podatke dostupne u bilo kom trenutku,
  • sve delove firme povezane u jedinstvenu informatičku celinu
  • optimizovane i digitalizovane procese
  • potpunu kontrolu nad poslovanjem
  • kompletnu poslovnu analitiku, razne detaljne izveštaje o poslovanju i to na jedan klik.

Ako sve ove PANTHEON-ove mogućnosti iskoristite u punom kapacitetu, ne morate brinuti o uspehu svog poslovanja. Zato je PANTHEON jedno od vodećih ERP rešenja u regionu.

Sinergija Pantheon i Sky POS softvera u niši POS sektora

Savremeni programi nisu koncipirani da funkcionišu kao izolovano ostrvo. Naprotiv, jedan od primarnih kvaliteta koji se danas očekuje od softvera je mogućnost lake integracije sa drugim programima u jedinstvenu informatičku celinu. To donosi dalju automatizaciju poslovnih procesa, podizanje produktivnosti i značajnu uštedu resursa. PANTHEON je i na tom polju iskoračio krupnim koracima i omogućio brzu i laku integraciju sa drugim programima.
Ako se posmatra usko specijalizovana niša ugostiteljskog i pekarskog poslovanja, možemo primetiti da tu postoji prostor za dalju automatizaciju i objedinjavanje podataka. U cilju postizanja tih ušteda optimalno rešenje je integrisati Pantheon i POS softver u jedinstvenu celinu.
Dobar primer za to je integracija Pantheon i Sky POS programa.
Nakon integracije, razmena podataka između ERP i POS softvera biće potpuno automatizovana i time ćete eliminisati bilo kakav ručni prenos podataka. Ovo značajno redukuje količinu svakodnevnih obaveza, štedi vreme i resurse, a mogućnost greške svodi na minimum.
Istovremeno, podaci se automatski objedinjuju u jednoj bazi, čime se stiču uslovi da izveštaji budu ažurni u realnom vremenu i samo jedan klik daleko od klijenta.
Sve to će beskrajno olakšati komunikaciju na relaciji knjigovodstvo – biznis i potpuno automatizovati do sada veoma zahtevne svakodnevne procedure.

Benefiti integracije 

Najveći benefit integracije ERP i POS rešenja je automatizacija i znatno ubrzanje poslovnih procesa. Precizna razmena podataka, eliminisanje potrebe za dupliranim unosom pojedinih podataka, svođenje grešaka i njihovih korekcija na minimum – sve to značajno rasterećuje poslovanje i smanjuje troškove. Samo vođenje knjiga ugostiteljskih, pekarskih ili maloprodajnih objekata više nije nešto što iziskuje puno vremena i truda.
Obuka personala i samo korišćenje softvera postaje još lakše, a menadžerima su na raspolaganju alati koji mogu jasno da ukažu na slabe tačke poslovanja.
Daljom automatizacijom u domenu administrativnih poslova, stvaraju se preduslovi da se optimizuje celokupno poslovanje. Uštede nastale integracijom softvera, otvaraju prostor za investiranje u razvoj same osnovne delatnosti.
Posebna dodatna vrednost, koja nastaje integracijom, jeste objedinjavanje podataka o poslovanju u kompleksnije forme. Takve vrste informacija, u eri sveopšte digitalizacije, imaju svoju tržišnu vrednost i otvaraju potpuno nove dimenzije poslovanja.
Integracija PANHEON i Sky POS programa predstavlja iskorak u smeru daljeg unapređenja poslovanja. Dobra integracija će učiniti poslovnu svakodnevnicu lakšom i efikasnijom i stvoriti preduslove za usvajanje trendova sutrašnjice  – koji će svakako ići u smeru dalje digitalizacije poslovanja.

Pojedinačni kvalitet Pantheona i Sky POS-a kao preduslov efikasne integracije

Da bi integracijom postigli željeni efekat optimizacije i unapređenja poslovanja, programi moraju međusobno da se dopunjuju i razmenjuju struktuirane podatke po jasnim scenarijima. U prevodu, iako se podrazumeva kvalitet sa obe strane, potrebna je i jasna podela nadležnosti kako bi efekat integracije bio što jači.
Što se tiče kvaliteta, potkrepićemo ove tvrdnje samo osnovim karakteristikama ova dva programa, kako biste stekli što realniju sliku o njihovim mogućnostima.

U korak sa zakonodavstvom

PANTHEON predstavlja moćan poslovni informacioni sistem namenjen svim vrstama preduzeća. Svojim kvalitetima se nametnuo na tržištu jako brzo. Karakteriše ga veoma široka paleta funkcionalnosti, koja pokriva potrebe biznisa bilo koje veličine.
Obračun PDV-a, obračun zarada, izveštaji državnim institucijama, bilansi i putni nalozi, knjiženje i velika baza klijenata su nešto što PANTHEON sa lakoćom radi. Mogućnosti kreiranja izveštaja su enormne, a sam rad u njemu je brz i intuitivan.
PANTHEON kao poslovni program osigurava da imate uvid u kompletno stanje zaliha i narudžbina u bilo kom trenutku. Skladište je povezano sa ostalim odeljenjima u preduzeću, pa samim tim nema zastoja u radu. Ovako uređeno poslovanje, uhodani procesi kao i sama pouzdanost programa, omogućavaju da narudžbina stigne do kupaca bez odlaganja.
Primenjuje se licencni način funkcionisanja tako da je, ukoliko vaše poslovanje poraste, u svakom trenutku moguć brz i lak prelazak sa jednog licencnog modela na drugi.

Sky POS – je jedno od vodećih softverskih rešenja specijalizovano za POS sektor

Razvijen je korišćenjem najnaprednijih tehnologija sa ciljem da pruži sveobuhvatne alate i funkcionalnosti za specijalizovanu nišu POS sektora. Omogućava da se brzo i lako unaprede i u potpunosti digitalizuju poslovni procesi kako u ugostiteljskom i pekarskom, tako i u maloprodajnom sektoru.
Ima čitavu lepezu naprednih funkcionalnosti koje značajno olakšavaju rad samog personala, ali i najodgovornijih za poslovanje.
Konkretno, primenom Sky POS Mobile aplikacije, menadžerima je omogućeno da imaju kompletan uvid i mogućnost upravljanja svim sferama poslovanja. Sve to u realnom vremenu, čak iako fizički nisu prisutni u objektima.
Obezbeđena je istinska tehnička podrška u režimu 24/7. Modularnog je tipa, tako da sami možete dimenzionisati program po meri svojih potreba.
Integracijom PANTHEON Sky POS sistema, ostvaruje se sinergija informacionih tehnologija na jednom mestu. To će poslovanje učiniti još lakšim i efikasnijim i zasigurno napraviti razliku značajnu konkurentsku prednost.

Scenario integracija Pantheon-a sa Sky POS-a programom

Važno je znati da Sky POS sistem radi direktno sa Pantheon MSSQL bazom podataka bez posrednih softvera i API konekcije.
Razvijena je tehnologija koja direktno upravlja sa podacima oba sistema na nivou baza podataka i servera. Razmena podataka vrši se automatski ili na poziv izvršenja određene procedure.

Rad sa identima:

Identi i klasifikacije vezane za idente definišu se u PANTHEON softveru. Na poziv se vrši uvoz ili ažuriranje podataka u Sky POS sistemu.
Moguće je i prenos idenata iz Sky POS-a u PANTHEON prilikom uvoza prometa.
Cene idenata definišu se u PANTHEON softveru i na poziv vrši se uvoz ili ažuriranje podataka u Sky POS sistemu. Moguće je cenu za idente voditi na nivou preduzeća ili na nivou skladišta ukoliko postoje različite cene.
Prilikom definisanja integracije korisnik može da bira koje se knjigovodstvene vrste idenata koriste u MP poslovanju kao i mogućnost odabira da li koristi primarnu ili sekundarnu klasifikaciju.

Rad sa subjektima:

U Pantheonu se definišu subjekti i na poziv vrši se uvoz ili ažuriranje podataka u Sky POS sistemu.
Ako je kasir otvorio subjekte prilikom izdavanja gotovinskog računa, vrši se prenos tih subjekata iz Sky POS-a u Pantheon program  – prilikom prenosa prometa.

Rad sa dokumentima:

Prilikom podešavanje integracije dinamički se podešavanju vrste dokumenta:

  • Dokument za prenos promet prodaje i promet refundacije
  • Dokument za prenos promet prodaje i promet refundacije bez naknade
  • Dokument za prenos promet prodaje i promet refundacije za dipl. i konzularna predstavništva
  • Dokument za prenos avans prodaja
  • Dokument za prenos avans refundacija u istom poreskom periodu
  • Dokument za prenos avans refundacija u različitom poreskom periodu
  • Dokument za prenos prometa prodaje kod korišćenja vaučera

Korisnik može sam da izabere da li želi da prenosi sumarni ili analitički promet.

Sumarni promet znači da će procedura sumirati sav promet promet prodaje i promet refundacije po anonimnom kupcu i načinima plaćanja i na nivou dnevnog izveštaja podatke preneti u Pantheon. Poznati kupci koji imaju način plaćanja Prenos na račun biće odvojeni analitički kao i celo avansno poslovanje.

Analitički promet znači da će svaki dokument koji je nastao u Sky POS sistemu biti prenet u istom zapisu (1:1) u PANTHEON po vrsti dokumenata.

Prenos dokumenata može da bude automatski na zadati vremenski period ili ručno na poziv funkcije gde se odabira datumski period od do.

Rad sa zalihama:

Sky POS aplikacija pruža mogućnost da proverite stanje zaliha po skadištima iz PANTHEON-a. Procedura je razvijena sa ciljem da se olakša prodavcima uvid u lager za ceo sistem po identu.

Uspešno i moderno poslovanje iziskuje stalno prilagođavanje novim uslovima na tržištu. Savremene tendencije svakako idu u smeru daljih integracija softvera i upravljanja velikim količinama podataka. Zato preuzmite inicijativu u pravom trenutku, nemojte da dozvolite da vas konkurencija natera na to.

Za više informacija o Sky POS aplikaciji posetite sky-pos.rs

Ne propustite korisne novosti i savete

Ukoliko želite da primate novosti sa korisnim biznis sadržajima iz naše baze znanja, molimo vas da popunite obrazac.

X