Arhivska knjiga i eDokumentacija

14 Dec 2023

  • Da li pažljivo vodite arhivsku knjigu i da li vam je kompletna dokumentacija na jednom mestu, klasifikovana i dostupna na klik?
  • Da li ste već predali prepis arhivske knjige?
  • Želite li da izbegnete novčane kazne predviđene za nepostojanje arhivske knjige?

Rok za dostavljanje prepisa je odavno prošao, nadležni arhivi u saradnji sa eUpravom pripremaju sistem za elektronsku predaju liste kategorija i prepisa arhivske knjige a PANTHEON ima rešenje.

Uz PANTHEON eDokumentaciju i naše rešenje „Arhivska knjiga“ možete evidentirati, klasifikovati, arhivirati i čuvati arhivsku građu spremiti listu kategorija i prepis arhivske knjige. Konačno možete vašu dokumentaciju da vodite potpuno elektronski pomoću PANTHEON-a i izbeći probleme koji mogu nastati u ručnoj evidenciji putem excel tabela ili drugih alata.

Dakle, možete evidentirati sve u PANTHEON-u, sigurno i spremno za predaju liste kategorija i prepisa arhivske knjige.

A kako sve to da uradite objasniće vam naši konsultanti na besplatnom webinaru koji smo pripremili za sve vas koji imate nedoumica u vezi arhiviranja.

Prijavite se što pre putem forme na vrhu strane.

eProcesi za lakše poslovanje

6 Sep 2023

U skladu sa novim okolnostima na tržištu pripremili smo nove pakete eProcesa, koji će pomoći korisnicima PANTHEON-a da brže i jednostavnije upravljaju svojom eDokumentacijom, bilo da su to eFakture ili neki drugi eDokument. Paketi su namenjeni i hosting i on-premise korisnicima.

Kako bismo vam bliže objasnili nove eProces pakete, pripremili smo besplatan webinar na kome ćemo bliže objasniti:

  • Predstavljanje svih paketa pojedinačno
  • Koja sve dokumenta možemo odobravati kroz eProces?
  • Kako dodeljujemo uloge za odobravanje?
  • Koji paket koristimo kada želimo da samo jedna osoba odobrava eFakture, a koji za više osoba?
  • Automatsko slanje dokumenta na potvrđivanje nakon unosa u eDokumentaciju
  • Komunikacija između odgovornih osoba uz eProces
  • Automatska promena statusa na SEF-u u sklopu eProcesa
  • Pitanja i odgovori

Webinar će se održati 27. septembra u 11h preko platforme MS Teams.

Trajanje webinara 1h

Predavači su: Tijana Radivojčević  i Zoran Nestorović, PANTHEON konsultanti

 

Evidencija godišnjih odmora u PANTHEON-u

6 Jul 2023

Leto je uvek prilično izazovno kada su u pitanju kadrovi u preduzeću.

Pre svega ovo je zbog obračuna zarada za vreme godišnjih odmora pa je potrebno izvršiti različite pripremne radnje.

Zbog velikog upita korisnika za pripremili smo besplatan webinar koji će obuhvatiti sve najbitnije korake prilikom obračuna zarada u vreme godišnjih odmora

  • Dodeljivanje dana godišnjeg odmora na osnovu pravilnika kompanije
  • Dodeljivanje dana godišnjeg odmora srazmerno datumu zaposlenja
  • Evidencija godišnjeg odmora iz prethodnog sistema
  • Preklapanje starog i novog godišnjeg odmora
  • Brisanje starog godišnjeg odmora na 30.06.
  • Prenos sati godišnjeg odmora u obračun zarada
  • Pitanja i odgovori

Trajanje webinara 1h

Predavači su: Anamarija Ćućula i Bojan Popović, PANTHEON konsultanti za modul Kadrovi

 

Kako da sami napravite backup svojih podataka

9 Mar 2023

  • Da li ste znali da se u svetu dnevno desi preko 500.000 cyber napada?
  • Da li ste znali da je broj napada na mala i srednja preduzeća porastao za 176%?
  • Da li ste znali da je ransomware najčešći način napada, preko koga napadači pokušavaju da iznude novac od kompanije čije su podatke ukrali?

I na kraju – svaka peta firma u Srbiji se suoči sa posledicama cyber napada.  Uostalom, samo pomislite kako bi bilo kada biste ostali bez svih svojih poslovnih podataka.

Ne čekajte da pretnja stigne. Tada je uglavnom već kasno i podaci su nepovratno izgubljeni. Postoji mogućnost plaćanja otkupa, ali nema garancije da će vam podaci biti vraćeni.
Jedino rešenje je backup podataka. I to rešenje nije ni nedostižno ni skupo, posebno ako se uzme u obzir koje sve benefite obezbeđuje.

PANTHEON sigurnosna kopija čuva vaše podatke i podiže sigurnost kompanije na viši nivo.

Automatski  ili Ručni Backup možete aktivirati samostalno ili odgledati naš webinar . Webinar je namenjen PANTHEON Owned korisnicima koji žele da povećaju bezbednost svojih podataka. 

Na webinaru ćete saznati:

  • čemu je namenjena sigurnosna kopija programa, ne samo baze,
  • koji su preduslovi za sigurnosnu kopiju,
  • kako podesiti ručno pravljenje sigurnosne kopije?
  • kako podesiti automatsko pravljenje sigurnosne kopije?
  • gde možete da proverite veličinu baze podataka?
  • kako uredno održavati sigurnosnu kopiju?
  • kako i pod kojim uslovima PANTHEON Owned korisnici mogu poručiti uslugu Sigurnosna kopija?

eFakture iz PANTHEONa – prvih 40 dana

1 Feb 2023

Dragi PANTHEON korisnici,

Već više od mesec dana je prošlo od početka obavezne primene Zakona o eFaktura. Svedoci smo različitih problema sa kojima se korisnici svakodnevno suočavaju i rešavaju ih na dnevnom nivou.

Želimo da vam pomognemo i na besplatnom webinaru sa vama prođemo neke od najvažnijih tema koje se tiču eFaktura kroz PANTHEON:

  • Slanje i prijem eFaktura
  • Pojedinačna poreska evidencija
  • Knjižna odobrenja i zaduženja
  • Izvoz i uvoz
  • Storniranje eFaktura
  • Pitanja korisnika i odgovori PANTHEON konsultanata

PANTHEON Web Light – besplatna obuka za podešavanje i korišćenje

22 Dec 2022

PANTHEON Web Light je jednostavan online program za izdavanje i prijem eRačuna, ePoslovanje, skladišno poslovanje, vođenje putnih naloga, evidenciju radnog vremena i brz pregled poslovanja.

Web Light se može koristiti samostalno i tada je namenjen preduzetnicima i malim preduzećima kojima žele jednostavan i brz program za vođenje poslovanja, izdavanje fiskalnih računa i eFaktura, uvid u magacin, putne naloge, B2B naručivanje…

S druge strane, Web Light može biti produžena ruka knjigovođama koje koriste PANTHEON za bržu i lakšu komunikaciju sa klijentima odobravanje ulaznih računa i slično.

Zbog velikog interesovanja korisnika, ali i u susret novim zakonskim obavezama koje nas čekaju od 1.1.2023. a tiču se eFaktura, održali smo besplatan webinar u kome smo objasnili kako se potpuno samostalno podešava i koristi program Web Light. 

Preuzmite snimak webinara.

 

 

Ključni koraci za eFakture

6 Dec 2022

Manje od mesec dana je ostalo do 1.1.2023. i primene Zakona o elektronskoj fakturi.
Za sve zainteresovane smo pripremili besplatan webinar koji treba da pomogne kompanijama da sa što manje stresa i problema uđu u novu godinu i ispoštuju sve propisane zakonske odredbe.

Odgovorićemo na neka od najčešćih pitanja kao što su:

  • Kako radi SEF?
  • Kako će sistem e-faktura funkcionisati u praksi?
  • Da li je potrebno da budete zakonski zastupnik da biste pristupili SEF-u?
  • Kako eRačune možete jednostavno slati preko PANTHEON Web Light-a?
  • Da li neko drugi (knjigovođa) može slati eFakture umesto vas?
  • Da li je za slanje eFaktura preko PANTHEON-a potreban sertifikat?

Pogledajte snimak webinara.

Kako da šaljete eFakture direktno iz PANTHEONa?

2 Sep 2022

Efakture su goruća tema, s obzirom na to da su obavezne za sve od 1.1.2023, prema Zakonu o elektronskoj fakturi.
Upravo zbog toga smo pripremili kratak video kako biste videli kako možete slati eFakture direktno iz PANTHEONa.

 

Kako najlakše do elektronskih faktura od 1.5.2022. godine?

18 Nov 2021

Elektronske fakture su goruća tema ovih dana s obzirom da nas od 1. maja 2022. godine očekuje početak primene Zakona o elektronskoj fakturi. Na predstojećem webinaru u saradnji sa kolegama iz servisa Moj eRačun odgovorićemo na sledeća pitanja:

  • Šta je tačno elektronska faktura – eRačun?
  • Ko sve ima obavezu ispostavljanja elektronske fakture od 01. 05. 2022?
  • Koje sve elemente treba da sadrži eRačun?
  • Koje su prednosti e-fakturisanja?
  • Kako će sistem e-faktura funkcionisati u praksi?
  • Koja je uloga informacijskog posrednika u razmeni eRačuna?
  • Kako eRačune možete jednostavno slati iz PANTHEON-a?

Prijavite se.