Digitalizacija prijema dokumenata, automatsko prepoznavanje, elektronska obrada i slanje

5 Maj 2020

Izdavanje dokumenata se dosta promenilo. Koverte i mnogo administrativnog posla prilikom izdavanje računa i ostalih dokumenata postaju prošlost. Sada preduzeća ili računovodstvo mogu da  izdaju dokumente mnogo efikasnije i da očuvaju revizijski trag.

U računovodstvu i preduzeću se skladišti mnogo dokumentacije. Ona je obično ostavljena na različitim mestima. Mogućnosti za greške i gubitak ima mnogo. SVE dokumente koje smo odlagali u fascikle ili su oni kao papiri kružili po preduzeću, sada možemo da ostavljamo u oblaku, i to za cenu jedne kafice mesečno.

Pogledajte snimak predavanja kako biste saznali više o digitalnom preuzimanju, obradi te izdavanju računovodstvene dokumentacije.

Pouzdano digitalno skladištenje dokumentacije i sigurnosno kopiranje baze

26 Mar 2020

Pandemija korona virusa sa sobom je donela neophodnu promenu u poslovanju preduzeća. S obzirom da većina nas radi od kuće, sasvim je očekivano da većinu papirnih dokumenata treba da zamenimo dokumentima u digitalnom obliku.

U PANTHEON-u postoji rešenje: sigurna digitalna arhiva u eDokumentaciji i sigurnosna kopija baze podataka – eBackup.

Prijavite se i pogledajte BESPLATAN video.

Efikasnije računovodstvo uz PANTHEON WorkFlow

19 Mar 2020

U računovodstvu se često borimo sa stalnim proverama da nešto nismo zaboravili u određenom procesu. Na primer, prilikom provere obračuna PDV-a moramo ručno proveriti vrednosti u glavnoj knjizi, zatim treba da proverimo neknjižene račune, utvrdivši koliko ih je knjiženih i slično.

Posebno je teško sa procesima koje ne radimo često ili koji su naizgled jednostavni, a koji nam sa druge strane oduzimaju puno vremena i koje bismo mogli provesti za druge zadatke. Pravo rešenje za to je PANTHEON Workflow.

Digitalizacija i automatizacija računovodstva uz PANTHEON

11 Mar 2020

Studije pokazuju da se 86% zadataka koje obavljaju računovođe može automatizovati.

Računovodstvo je baza podataka svakog preduzeća, bez obzira da li se radi o internom računovodstvu ili knjigovodstvenoj agenciji. Zato je jako važno da pogledamo šta u procesu obrade i prezentovanja tih podataka možemo optimizovati, ubrzati ili učitini efikasnijim.

Na događaju Dan PANTHEON računovođa predstavili smo ceo proces od stizanja dokumenata u knjigovodstvo do izveštavanja i analiza podataka na način kako smo to obično radili do sad i kako to možemo raditi uz pomoć alata i funkcionalnosti za digitalizaciju i optimizaciju računovodstva.

Prijavite se i preuzmite BESPLATAN video snimak.

Zašto je sigurnosna kopija neprocenjiva

29 Jan 2020

Ako ste ikada bili u nedoumici da li vam je zaista potrebna sigurnosna kopija, samo se prisetite neke situacije kada je tehnologija zakazala, a vi ostali bez vaših podataka: bilo da je to izbrisani telefonski imenik, izgubljen e-mail koji ste pisali pola sata, polomljen USB stick neposredno pre važne prezentacije itd.

Sad razmislite kako biste reagovali ako bi sve vaše informacije nestale.

Da biste bili uspešni u svom poslu morate biti spremni na sve, čak i na moguće tehničke incidente – zbog toga je sigurnosna kopija neprocenjiva!

Prijavite se na online seminar na tu temu koji smo pripremili za vas i saznajte:

  • čemu je namenjena sigurnosna kopija programa, ne samo baze,
  • uslove morate zadovoljiti za sigurnosnu kopiju,
  • kako jednostavno možete pristupiti sigurnosnoj kopiji kada je spremna,
  • gde možete da proverite veličinu baze podataka,
  • važnost periodične provere baze ili obnavljanje baze,
  • kako uredno održavati sigurnosnu kopiju,
  • kako PANTHEON korisnici mogu poručiti uslugu sigurnosna kopija.

Kako da digitalizujete Vaše poslovanje uz pomoć eRačuna?

25 Nov 2019

U saradnji sa servisom Moj eRačun pripremili smo za vas BESPLATAN online seminar na kome ćete saznati:

 

  • Šta je eRačun?
  • Šta kaže zakonodavstvo?
  • Kako to izgleda u praksi u regionu?
  • Gde su uštede?
  • Šta je Moj eRačun?
  • Kako izgleda kada se spoje eRačuni i ERP sistem?

Šta je ePoslovanje i koje su njegove prednosti?

25 Nov 2019

Na online seminaru prikazaćemo na koji način uvođenje e-poslovanja može da ubrza, olakša i modernizuje Vaše poslovne procese. 

  • Šta je e-poslovanje?
  • Kakvi su trenutni trendovi?
  • Šta je sve obuhvata e-poslovanje:
    • dokumentacioni sistem,
    • poslovni procesi,
    • e-arhiva,
    • e-računi,
    • sigurnosna kopija podataka itd.
  • Prezentacija praktičnog primera uvođenja e-poslovanja u preduzeće.

,

Šta u praksi znači digitalizacija poslovanja za mala preduzeća?

22 Nov 2019

Razgovaraćemo o:

  • Uticaju digitalizacije na poslovanje malih kompanija.
  • Prednostima digitalizacije za male biznise.
  • Najnovijim tehnologijama u poslovanju
  • Značaju poslovnog programa tokom procesa digitalizacije.

7 koraka do poslovanja bez papira

22 Nov 2019

 Prateći 7 jednostavnih koraka ostvarićete minimum 7 prednosti :

  1. Brži pristup poslovnim informacijama.
  2. Bezbedno čuvani podaci.
  3. Značajno smanjeni troškovi.
  4. Brža komunikacija, kako interno tako i eksterno.
  5. Veće šanse za razvoj poslovanja.
  6. Uredan radni prostor.
  7. Ekološko poslovanje.