,

Kako optimizovati rad između knjigovodstvene agencije i klijenta

5 окт 2020

Ovaj put dotaći ćemo se teme o saradnji između preduzetnika i knjigovođa. Ključ uspeha u knjigovodstvu definitivno je specijalizacija i ponuda dodane vrednosti koja prevazilazi rutinske knjigovodstvene zadatke.

U svom radu, knjigovodstvene agencije i kompanije susreću se sa velikim količinama dokumentacije i podataka važnih za uspešno poslovanje.

Uz sav taj rad sa podacima i sa različitim preduzetnicima i organizacijama, kako pružiti bolji knjigovodstveni savet? Korišćenjem modernih tehnologija elektronskog poslovanja možemo optimizovati, pojednostaviti i, na kraju, ali ne manje važno, smanjiti broj grešaka.

PANTHEON Web Light – Pouzdano online rešenje za jednostavno upravljanje 

Važno je da preduzetnik određene rutinske zadatke obavlja samostalno. Najčešći zadaci su izdavanje i prijem računa, čuvanje, izdavanje putnih naloga i praćenje evidencije radnog vremena. Takođe je važno da preduzetnik u svakom trenutku može pristupiti pregledu i analizi poslovanja. Preduzetnicima za upravljanje poslovnim procesima i razmenu dokumenata sa knjigovođama savetujemo da koriste PANTHEON Web Light, koji nudi potpunu integraciju sa PANTHEON poslovnim programom.

Koje su ključne prednosti korišćenja PANTHEON Web Light?

Centralizovano upravljanje dokumentima

PANTHEON u oblaku integracijom sa PANTHEON Web Light-om omogućava mnogo lakšu razmenu podataka, kako unutar kompanije, tako i sa knjigovodstvenom agencijom. Svi podaci i dokumenti priloženi kao slika ili skenirani dokument odmah su dostupni knjigovođi, a fizički prenos i ručno prekucavanje primljenih računa su eliminisani.

Mobilnost

Ako provodite puno vremena na terenu, rešenje PANTHEON Web Light je jedini pravi izbor. PANTHEON Web Light pristupa poslovnim podacima bilo kada i bilo gde - bez obzira koji uređaj koristite. Na taj način ćete uvek biti u toku sa najnovijim dokumentima i stanjem poslovanja.

Potpuna kontrola poslovanja

Sami preduzetnici unose i druge poslovne podatke - putne naloge, evidenciju radnog vremena - prenose u plate bez kopiranja iz Excela. Celokupnom poslovanju možete pristupiti bilo kada, bilo gde, čak i bez knjigovovođe.

Sigurnost

Svi vaši podaci čuvaće se u Telekomovoj Cloud bazi podataka. Time su obezbeđeni svi zakonski zahevi po pitanju sigurnosti. Mali broj ljudi ima svest o tome da su podaci u oblaku mnogo sigurniji nego podaci koji se čuvaju na ličnim računarima ili serveru u kompaniji.

Jednostavnost korišćenja

Program je jednostavan za upotrebu bez prethodnog poznavanja računovodstva. To znači da ne morate uložiti vreme za učenje rada sa PANTHEON Web Lightom, već samo instalirate program i počnete sa korišćenjem.

Cena

PANTHEON Web Light omogućava niske mesečne troškove zakupa licenci. Koristeći ga, preduzetnici izbegavaju visoke početne troškove korišćenja. Program takođe nudi redovne nadogradnje koje su u skladu sa zakonskim promenama.

 

Ako imate bilo kakvih pitanja ili želite da vam lično predstavimo rad između PANTHEON Cloud-a i PANTHEON Web Light-a, rezervišite svoj individualni termin.

 

Rado ćemo vam pomoći i nagraditi vas provizijom za svakog preporučenog novog korisnika.

Ne propustite korisne novosti i savete

Ukoliko želite da primate novosti sa korisnim biznis sadržajima iz naše baze znanja, molimo vas da popunite obrazac.

X