, , , ,

Efikasno računovodstvo uz PANTHEON Workflow

23 Jan 2020

Datalab 5. februara organizuje konferenciju pod nazivom “Dan PANTHEON računovođa“, koja će se održati u Hotelu Crowne Plaza u Beogradu. Događaj je prvenstveno namenjen predstavnicima knjigovodstvenih agencija  i zaposlenima u finansijsko-računovodstvenim odeljenjima preduzeća, ali i svim zainteresovanim za digitalizaciju i optimizaciju poslovnih procesa.

Sa stručnjacima za pojedine oblasti kao i PANTHEON konsultantima razgovaraćemo o alatima za digitalizaciju i automatizaciju računovodstva, trendovima u računovodstvu i izazovima za 2020. godinu kao i zakonskim izmenama. U okviru događaja biće organizovan i okrugli sto na temu: “Digitalizacija, trendovi u računovodstvu, najveći izazovi za 2020. i budućnost računovodstva” čiji će moderator biti Miodrag Ranisavljević.

Poseban naglasak biće na PANTHEON uslugama ePoslovanja (PANTHEON Workflow, eDokumentacija, Sigurnosna kopija, eKnjiženje, eRačuni) koje do krajnjih korisnika pružamo u saradnji sa našim partnerom kompanijom Telekom Srbija, ujedno i generalnim sponzorom konferencije. Na konferenciji vas očekuju radionice kao i mnogi primeri iz prakse. Ovim povodom odlučili smo da obavimo intervju sa jednim od predavača na temu “Efikasno računovodstvo uz PANTHEON Workflow“.

Predavač: Kristina Lazarević

PANTHEON konsultant, Datalab SR

U računovodstvu se često borimo sa stalnim provjerama da nešto nismo zaboravili u određenom procesu. Na primjer, kada šaljemo opomene, moramo razmišljati kome ćemo poslati opomenu te kada je opomena već poslana kome smo je već poslali. S druge strane, na primjer, prilikom provjere obračuna PDV-a moramo ručno provjeriti vrijednosti u glavnoj knjizi, zatim moramo provjeriti neknjižene račune, utvrdivši koliko ih je knjiženih i slično. Posebno je teško s procesima koje ne radimo često ili koji su naizgled jednostavni, ali koji s druge strane oduzimaju puno vremena a koje bismo  mogli provesti za druge zadatke. Pravo rješenje za to je PANTHEON Workflow.


Šta preduzeća dobijaju uvođenjem PANTHEON WORKFLOW-a i šta omogućava efikasno računovodstvo?

PANTHEON WorkFlow vam omogućava pre svega bolju kontrolu nad procesima u preduzeću ili računovodstvenom servisu/odeljenju, zatim niže troškove učenja poslovnih procesa i upotrebe PANTHEON-a od strane zaposlenih. Omogućen vam je jednostavniji i brži pristup podacima, a što je najvažnije maksimalno koristite svoje vreme pa vam je na taj način povećana produktivnost. Imate mogućnost da potvrđujete dokumenate „klikom“ i automatski dodeljujete zadatke odgovornim osobama. Napomenula bih takođe da imate opciju da podesite automatska obaveštenja iz PANTHEON-a preko e-maila ili statusa pokrenutih zadataka.

Koje procese u PANTHEON-u optimizujemo sa PANTHEON WORKFLOW-om?

Praktično nema procesa, koji se ne može optimizovati uz pomoć PANTHEON Workflow-a. U knjigovodstvenim agencijama, možete početi odmah sa korišćenjem PANTHEON Workflow-a za:

  • obračun PDV,
  • zaključak godine,
  • obračun amortizacije.

Zajedno sa našim korisnicima možemo kreirati PANTHEON Workflow da optimiziraju bilo koji poslovni proces.

DAN PANTHEON RAČUNOVOĐA 2020

Digitalizacija računovodstva u praksi, novosti u PANTHEON-u, zakonske novosti!

Prijava

Koji su najčešći razlozi za uvođenje PANTHEON Workflow-a i koje primere optimizacije nam možete navesti kod Vaših korisnika?

Za PANTHEON Workflow se odlučuju kompanije koje žele da unaprede procese, da imaju bolju kontrolu nad svim poslovanjem i koje žele da svojim zaposlenima omoguće brže i efektnije obavljanje zadatka odnosno da svoju kompaniju približe digitalnoj transformaciji. Za primer ću uzeti jedno odeljenje računovodstva koje je opterećeno svakodnevnim objavljivanjem bankovnih izvoda. Trošili su 3 sata dnevno ili 720 sati godišnje na ovaj naizgled jednostavan zadatak, što je apsolutno previše. Razmatrali su radikalnu promenu i dogovorili mogućnost optimizacije sa nama. Nakon što smo zajednički pripremili specifikaciju procesa i željene izmene, uveli smo PANTHEON poslovni proces za knjiženje bankovnih izvoda.

Koje konkretne pozitivne rezultate je to donelo u svakodnevnom radu zaposlenih?

Korišćenje PANTHEON Workflow-a je pokazalo odlične rezlultate. Ono što mogu reći je da im se rad smanjio sa 3 sata dnevno na 1 sat. Jako su zadovoljni rezultatom i sada smo u procesu dogovora optimizacije i za ostale njima ključne procese.

Gde preduzeća mogu dobiti više informacija o PANTHEON Workflow-u i da li je besplatan?

Svakako preporučujem prisustvovanje događaju “Dan PANTHEON računovođa”, gde ćemo razgovarati o svim efektima uvođenja PANTHEON Workflow-a. Pored pomenutog primera, predstaviću vam i ostale korisne primere iz prakse korišćenja PANTHEON Workflow-a. Između ostalog, pokazaću vam PANTHEON Workflow za zaključak godine koji nam se  bliži.

Za kraj ću još dodati bitnu informaciju da je Workflow u PANTHEON uključen u sve licence i BESPLATAN je! U slučaju da klijent traži kreiranje PANTHEON Workflow za specifične potrebe u poslovanju tada se plaća. U svakom slučaju, uvođenje PANTHEON Workflow-a  treba da posmatrate kao investiciju, a ne kao trošak, što se pokazalo i kod naših klijenata kroz automatizovane procese.


Ukoliko želite da razgovarate kako možemo da optimizujemo poslovne procese i u vašem preduzeću, pošaljite mail na prodaja@datalab.rs

 

Ne propustite korisne novosti i savete

Ukoliko želite da primate novosti sa korisnim biznis sadržajima iz naše baze znanja, molimo vas da popunite obrazac.

X