New Search

If you are not happy with the results below please do another search

79 search results for:

55

Automatizacija poslovnih procesa – Kako da pametnije iskoristite svoje vreme

Zaposleni širom sveta troše približno jednu trećinu godišnjih radnih dana ukopani u administrativne zadatke, navodi se u studiji kompanije “Processmaker”. Takođe se navodi da “zauzetost u poslu” nije samo odliv produktivnog vremena, već se brzo nagomilava u značajne gubitke prihoda. Iz iste kompanije su čak došli do zaključka se zbog “rada u prazno” u svetu […]

56

Korona virus je udarac koji nam je bio potreban

Intervju sa gospodinom Andrejem Merteljem, izvršnim direktorom Datalaba, koji je uveren da su ponekad agresivniji analogni i digitalni darvinizam dobrodošli u bilo kom okruženju. Kako je epidemija korona virusa uticala na poslovanje Datalaba? Prva briga su zaposleni, njihovo zdravlje, novi način rada, zabrinutost i strah od nepoznatog. Intenzivna komunikacija osigurala je da svi zaposleni razumeju […]

58

Jednostavno upravljanje dokumentima

Preduzeća prilikom poslovanja razmenjuju širok spektar različitih dokumenata. Dokumenti – i papirni i elektronski, ulaze u kompaniju iz različitih izvora. Koliko će olakšati ili otežati posao ljudima koji rade sa njima zavisi najviše od alata i rešenja koja oni imaju na raspolaganju. Najčešće se papirni dokumenti čuvaju u različitim arhivama kao što su papirne fascikle […]

59

5+ poboljšanja novog sistema za upravljanje dokumentacijom MNEMO

U Datalabu smo prepoznali sve veću potrebu za korišćenjem digitalnih alata, kao što je DMS (Document Management System), posebno u vreme pandemije COVID-19 i potrebe za radom sa udaljenih lokacija. Iz spomenutih razloga smo razvili novi unapređeni i modernizovani modul Dokumentacije, prijateljskog naziva MNEMO.  Šta je MNEMO? MNEMO je novi, poboljšani modul DMS-a dostupan u […]

61

Kako online poslovanje unapređuje saradnju između knjigovođe i klijenta

Online poslovni program pruža bolje korisničko iskustvo kako za knjigovođu tako i za klijenta U poslednjih par meseci došlo je do drastičnih promena u svim oblastima poslovanja. I mala preduzeća i računovođe i knjigovodstvene agencije bili su prinuđeni da svoj rad prilagode novonastaloj situaciji. Digitalizacija računovodstva i beskontaktna razmena dokumenata postali su stvarnost praktično preko […]

62

Kako izbeći katastrofu gubljenja podataka?

Da li ste ikada izgubili ceo imenik prilikom promene telefona? Loše iskustvo, zar ne? Ili se računar pokvario i celokupna arhiva je nestala: od e-pošte do datoteka, svih ugovora, dokumenata, slika. Verovatno biste u tom trenutku dali sve kako biste mogli da vratite sat i uradite kopiju svih podataka. Sad razmislite kako biste se osećali […]

63

Kako odabrati odgovarajući poslovni program za preduzetničke počet(ni)ke?

Teško je verovati da će trenutna situacija u ekonomiji imati samo negativne posledice. Doći će do promena u načinu poslovanja, novih poslovnih ideja, novih početaka. Ograničavanje kontakata između ljudi stvorilo je veliki rascep u ekonomiji. Preduzeća i preduzetnici su morali gotovo preko noći da pronađu rešenja za uvođenje i/ ili nadogradnju digitalnog dela svog poslovanja. […]