011 404 8604prodaja@datalab.rs

PANTHEON korisnika 88337

social ikonasocial ikonasocial ikona
social ikonasocial ikonasocial ikona
RS
  • SLO
  • HR
  • EN
  • BIH
  • MK
  • AL
  • ME
  • BG
  • KS
PANTHEON
  • Rešenja
    • Vaša industrija
      • Veleprodaja
      • Usluge
      • Proizvodnja
      • Maloprodaja
      • Knjigovodstvena agencija
      • Javni sektor
    • PANTHEON Granule
      • Granula Kadrovi
      • Granula Putni nalozi
      • Granula Dokumenti i zadaci
      • Granula B2B naručivanje
      • Granula Kontrolna tabla
      • Granula Inventar skladišta
      • Granula Popis osnovnih sredstava
      • Granula Servis na terenu
    • ePoslovanje
      • ePoslovanje
      • Sigurnosna kopija
      • PANTHEON DMS
        • eProces
        • eDokumentacija
        • eKnjiženje
        • eRačun
  • Podrška
    • Datalab podrška
    • Implementacija
    • Besplatni materijali
    • Edukacije
    • Česta pitanja
  • Cene
    • Poređenje funkcionalnosti
    • Cene usluga i podrške
    • Preporučite PANTHEON
    • CENOVNIK LICENCI
  • Partneri
    • Gold partneri
    • Premium partneri
    • Partneri
    • Prodavci (reseller)
    • Dodatna rešenja
  • Baza znanja
    • Blog
    • Webinari/video
    • Priručnici i vodiči
    • PANTHEON edukacije
  • Reference
  • Kontakt
  • Srbija
    • Slovenija
    • Hrvatska
    • English (International)
    • Bosna i Hercegovina
    • Македонија
    • Kosovo
    • Albanian
    • Crna Gora
    • БГ
  • Search
  • Menu Menu
  • Rešenja
    • Vaša industrija
      • Veleprodaja
      • Usluge
      • Proizvodnja
      • Maloprodaja
      • Knjigovodstvena agencija
      • Javni sektor
    • PANTHEON Granule
      • Granula Kadrovi
      • Granula Putni nalozi
      • Granula Dokumenti i zadaci
      • Granula B2B naručivanje
      • Granula Kontrolna tabla
      • Granula Inventar skladišta
      • Granula Popis osnovnih sredstava
      • Granula Servis na terenu
    • ePoslovanje
      • ePoslovanje
      • Sigurnosna kopija
      • PANTHEON DMS
        • eProces
        • eDokumentacija
        • eKnjiženje
        • eRačun
    • NOVO! Online poslovni program PANTHEON Web Light Samo 14,90 € mesečno SAZNAJ VIŠE

      ePoslovanje
      PANTHEON DMS
      PANTHEON eProceseDokumentacijaeKnjiženjeeRačun
      Sigurnosna kopija
      PANTHEON hosting
  • Podrška
    • Datalab podrška
    • Implementacija
    • Besplatni materijali
    • Edukacije
    • Česta pitanja
    • Već ste PANTHEON korisnik? Posetite korisničke strane!

      Usersite

      Potrebno vam je više informacija o našim rešenjima?

      011 404 8604prodaja@datalab.rs
  • Cene
    • Poređenje funkcionalnosti
    • Cene usluga i podrške
    • Preporučite PANTHEON
    • CENOVNIK LICENCI
    • Iskoristite prednosti alata za digitalizaciju poslovanja 

       

      PANTHEON DMS - jednostavno upravljanje dokumentima

      Potrebna vam je pomoć oko izbora ili više informacija? Kontaktirajte nas.

      011 404 8604prodaja@datalab.rs
  • Partneri
    • Gold partneri
    • Premium partneri
    • Partneri
    • Prodavci (reseller)
    • Dodatna rešenja
    • Prilagodite PANTHEON svojim potrebama!

       

      Pogledajte vertikalna (dodatna) rešenja

      Želite da postanete naš partner? Pošaljite nam poruku ili nas pozovite.

      011 404 8604prodaja@datalab.rs
  • Baza znanja
    • Blog
    • Webinari/video
    • Priručnici i vodiči
    • PANTHEON edukacije
    • AKTUELNO

      icon - sCreated with Sketch.WEBINAR

      Knjigovođe, kako da olakšate svakodnevni rad sa vašim klijentima

      VIDEO SNIMAK WEBINARA

      Želite li da obradimo neku drugu temu?

      marketing@datalab.rs
  • Reference
  • Kontakt
  • Srbija
    • Slovenija
    • Hrvatska
    • English (International)
    • Bosna i Hercegovina
    • Македонија
    • Kosovo
    • Albanian
    • Crna Gora
    • БГ
  • Search
  • Menu Menu

Cene i funkcionalnosti PANTHEON licenci

  • Cenovnik PANTHEON licenci
  • Cene ePoslovanja
  • Poređenje funkcionalnosti
  • Cene usluga i podrške

PANTHEON funkcionalnosti – Osnovna sredstva

 

  • U osnovnim sredstvima evidentiramo poslovne događaje vezane za sticanje, korišćenje i prodaju osnovnih sredstava.
  • Registar osnovnih sredstava sadrži podatke o pojedinačnim osnovnim sredstvima, njihovoj aktivaciji i sve promene na njima. Istorija promena je uvek dostupna.
  • Evidencija vrednosnih promena osnovnih sredstava osim troškova amortizacije može uključivati promene zbog umanjenja vrednosti ili jačanja osnovnih sredstava.
  • Na osnovnim sredstvima možemo držati promene lokacija povezanih sa podacima o poslovnim subjektima i promene obaveza vezanih za podatke o zaposlenima. Za osnovna sredstva, koja su takođe radni uređaji, možemo voditi evidenciju o intervencijama i periodičnim pregledima.
  • Obračun amortizacije vrši se za odabrana osnovna sredstva ili za sva, a uz potvrdu obračuna podaci se upisuju u registar. Program obračunava amortizaciju uzimajući u obzir promene zbog umanjenja ili povećavanja vrednosti.
  • Knjiženje svih događaja (promena i obračun amortizacije) u glavnoj knjizi odvija se automatski prema kontima koji su unapred postavljeni u šifarniku amortizacijskih grupa ili registru osnovnih sredstava i sitnog inventara. Možemo knjižiti uzimajući u obzir ili ne uzimajući u obzir odeljenja i nosioce troškova.
  • Pretraživanje po registru osnovnih sredstava je brzo i pregledno, budući da je omogućeno pretraživanje po više kriterijuma. Popis osnovnih sredstava posebno olakšava integracija programa sa čitačem bar koda. Program takođe omogućava automatski prenos nabavke osnovnih sredstava i sitnog inventara iz dokumenta u registar osnovnih sredstava i registar sitnog inventara.

 

Detaljnije pojedinosti:

  • Automatski prenos nabavke osnovnih sredstava i sitnog inventara iz dokumenta preuzimanja u registar osnovnih sredstava i registar sitnog inventara,
  • u registru osnovnih sredstava omogućava dupliranje istih osnovnih sredstava,
  • vođenje registra osnovnih sredstava po odeljenjima i nosiocima troškova
  • povećanje i umanjenje osnovnih sredstava i ukidanje,
  • likvidacija osnovnih sredstava uz automatsko prethodno ukidanje povećanja ili umanjenja vrednosti osnovnih sredstava,
  • ispis kartice i registra osnovnih sredstava i sitnog inventara, registara strukture, likvidiranih osnovnih sredstava
  • automatski obračun amortizacije osnovnih sredstava za sva sredstva ili pojedinačna osnovna sredstva, za bilo koje odabrano vremensko razdoblje (mesečno, godišnje), uz istovremeni obračun amortizacije po kontu nabavke ili amortizacije prema kontima povećanja ili amortizacije na osnovu konta umanjenja vrednosti,
  • ispisi obračuna amortizacije po kontima, amortizacijskim grupama, inventarnim brojevima, odeljenjima i nosiocima troškova
  • jednostavna obnova obračuna amortizacije i uspostavljanje prethodnog stanja pre obračuna amortizacije,
  • automatsko knjiženje promena u registru osnovnih sredstava, sitnog inventara i obračun amortizacije
  • omogućen popis osnovnih sredstava i sitnog inventara sa čitačem bar koda i uvoz podataka u registar za dalju obradu podataka,
  • vođenje dokumentacije
  • praćenje usluga i periodičnih pregleda
  • zaduživanje i razduživanje zaposlenih
Detaljnije o osnovnim sredstvima - Korisničke strane

Uključeno u licence

SVE FUNKCIONALNOSTI
X
  • ePoslovanje

    Poslujte brže, bolje, fleksibilnije i jednostavnije - poslujte elektronski. Digitalizujte poslovanje uz pomoć usluga PANTHEON ePoslovanja.

    ePoslovanje

    Datalab SR d.o.o.
    Bulevar Arsenija Čarnojevića 99v
    11070 Novi Beograd
    Serbia

    011 404 8604 prodaja@datalab.rs
    social ikonasocial ikonasocial ikona

    SUPPORT

    • Partneri
    • Podrška

    PREDUZEĆE

    • O preduzeću
    • Osnovni podaci
    • Zaposlenje u Datalabu
    • Rukovodstvo preduzeća

    COMMUNITY

    • Korisničke stranice
    • Blog
    • Webinari
    • Priručnici
    Politika privatnosti | Design and development:
    Scroll to top

    Br. proizvoda u poređenju:

    0
    Poređenje
    Izbriši