PANTHEON obuka

Webinar: eOtpremnice – sve što treba da znate

29
Decembar
2025
10:00
MS TEAMS

Poštovani,

pozivamo vas na stručni webinar na temu eOtpremnica koji će se održati 29. decembra 2025.

Ovaj webinar je pripremljen s ciljem da vam pruži konkretne smernice i praktične korake za implementaciju novih zakonskih obaveza u PANTHEON‑u, obuhvatajući najvažnije tehničke aspekte i podešavanja.

 

Zašto je ova tema važna?

Elektronske otpremnice predstavljaju digitalni dokument koji prati kretanje robe, a postaju zakonska obaveza od 1. januara 2026. godine za subjekte javnog sektora, za subjekte privatnog sektora koji posluju sa javnim sektorom, kao i one koji posluju sa akciznom robom, dok će od oktobra 2027. godine ova obaveza obuhvatiti i ostatak privrede. eOtpremnica zamenjuje tradicionalnu papirnu otpremnicu i omogućava brže, preciznije i transparentnije praćenje isporuke robe bez fizičkog papira.

Digitalne otpremnice sadrže sve ključne informacije o isporuci robe — podatke pošiljaoca i primaoca, informacije o robi, prevozniku, vremenu i mestu otpreme i prijema — ali se razmenjuju i čuvaju elektronski, što smanjuje vreme obrade i administrativne greške.

 

Program webinara

  1. Uvod u eOtpremnice i zakonske izmene u PANTHEON‑u
  • Šta su elektronske otpremnice i zašto se uvode
  • Pregled zakonske regulative i implikacija na poslovanje u 2026. i kasnije
    ‑ Kako je ova zakonska regulativa rešena u PANTHEON-U
  1. Osnovna podešavanja u PANTHEON‑u
  • Podešavanja na identima neophodna za korišćenje eOtpremnica
  • Mapiranje sa portalom eOtpremnice
  • Podešavanja u šifarniku subjekata
  1. Podešavanja na vrstama dokumenata
  • Konfigurisanje internе i eksternе otpremnice
  • Pravila za elektronsku razmenu i evidenciju
  1. Neophodni unosi unutar dokumenata
  • Gde i kako evidentirati logističke podatke
  • Evidentiranje prevoznika, vozača i transporta
  • Različiti načini isporuke i specifični unosi (npr. statusni podaci)

 

Predavači:

Stručnjaci iz Datalab tima Nebojša Nedeljković i Miloš Ćurić demonstriraće proces uživo i odgovarati na vaša pitanja nakon prezentacije.

Datum i vreme: 29.12.2025. u 10h

Format: Online (MS Teams – link ćete dobiti nakon registracije)

Kotizacija: Cena učešća: 120 EUR + PDV
Za korisnike sa aktivnim ugovorom o podršci obezbeđena je posebna pogodnost pri kupovini kotizacije.

X