Prelazak PANTHEON Hostinga na Datalab servere
Vaš PANTHEON će nastaviti da radi bez ikakvih prekida, a uslugu hostinga će ubuduće naplaćivati direktno kompanija Datalab.
Sve PANTHEON usluge dobićete objedinjene na jednoj fakturi.
Podrška i komunikacija odvijaju se direktno sa Datalabom.
Vaš PANTHEON će nastaviti da radi bez ikakvih prekida, kao i do sada.
Gde će ubuduće biti skladišteni moji podaci?
Vaši podaci biće čuvani u data centrima u Srbiji, sa istim sertifikatima i bezbednosnim standardima kao i do sada.
Kako da raskinem ugovor sa Telekomom Srbija?
Click here to add your own text
Dobio/la sam e-poštu sa linkom za potpis novog ugovora – koji su sledeći koraci?
Click here to add your own text
Hoće li PANTHEON nastaviti da radi nesmetano, bez promena ili dodatnih podešavanja?
Da. PANTHEON će nastaviti da funkcioniše kao i do sada, bez ikakvih promena u korisničkom iskustvu ili dodatnih podešavanja.
Ko može da pristupi mojim podacima?
Click here to add your own text
Šta se dešava ako ne potpišem novi ugovor?
Click here to add your own text
Kako da podnesem zahtev za prenos baze?
Click here to add your own text
Ukoliko želite da primate novosti sa korisnim biznis sadržajima iz naše baze znanja, molimo vas da popunite obrazac.