Kako da i Vaša kompanija bude u 100 NAJ?

Agencija za privredne registre objavila je publikaciju 100 NAJ privrednih društava u Republici Srbiji. Neki od parametara bili su uspešnost poslovanja, finansijski kapaciteti i gubici. Međutim ono što je zajedničko mnogima od njih je to da su PANTHEON korisnici. Saznajte od najboljih kako i vama PANTHEON može pomoći da unapredite poslovanje i pridružite se ovoj listi.

Korisničke priče

»Konsolidacija izveštaja svih naših kompanija u PANTHEON-u ne predstavlja nikakav problem, i uporedne analize imamo “na klik”.« Radoslav Jokanović

IT Director

Mnogi segmenti poslovanja su ranije bili pokriveni specijalizovanim softverskim rešenjima, a dosta toga se radilo i u Excel-u jer nije bilo drugih mogućnosti. Sada imamo objedinjenu bazu podataka sa standardizovanom dokumentacijom koja pokriva finansije, kadrove, zarade, sitan inventar i osnovna sredstva. Od skora u PANTHEON-u radimo i budžetiranje, a konsolidacija više ne predstavlja nikakav problem! Više>>

»PANTHEON nam pruža niz mogućnosti za doradama, a uz to imamo odličnu kontrolu nad čitavim sistemom.«

Zoran Popović

General Manager

​PANTHEON nam pruža niz mogućnosti, a zahvaljujući otvorenom kodu, moguć je i širok spektar dorada. Kod odabira ERP-a je veoma bitna podrška i odziv proizvođača rešenja, a time smo vrlo zadovoljni. Streteški smo doneli dobru odluku, jer sva preduzeća koja priključujemo holdingu jednostavno i brzo počinju sa korišćenjem ERP-a, a mi imamo odličnu kontrolu nad čitavim sistemom. Više>>

»Brže knjiženje i kontrola maloprodaje, brže knjiženje i kontrola troškova su samo neke od prednosti koje imamo od kako koristimo PANTHEON.« Danijela Popović

Rukovodilac službe računovodstva

PANTHEON je važan oslonac upravljačkom računovodstvu naše kompanije. Umesto nekoliko dana čekanja na razmenu podataka iz svih udaljenih lokacija, sada u svakom trenutku imamo jasnu sliku šta nam se dešava na terenu, što nam okakšava kontrolu ali i pomaže u planiranju daljih aktivnosti. Više>>

Pogledajte kako u PANTHEONU veoma jednostavno možete pratiti ključne parametre poslovanja

Koji su standardni izveštaji spremni „na klik“?

Kako da menadžment dobija izveštaje direktno i automatski na email?

Šta sve možemo da planiramo i izveštavamo o realizaciji u odnosu na plan?

Koliko je moguće prilagođavati izveštaje našim potrebama?

Pripremili smo za Vas webinar o  namenjen menadžerima na kome ćete saznati kako:

  • uz pomoć analize do bržih i utemeljenih odluka,
  • do bržeg saznanja o opasnostima ili nepravilnostima u poslovanju,
  • lakšeg planiranja
  • do pripreme automatskih izveštaja prema sopstvenim kriterijumima, za sopstvene potrebe,
  • do uštede vremena prikupljanja podataka iz različitih izvora.
Molimo Vas da popunite prijavni obrazac kako bismo Vam poslali snimak webinara.
X