Direktna podrška od Datalaba

Za prijatniji i lakši rad sa PANTHEON – om, preporučujemo odeljenje za podršku, ukoliko sklopite Ugovor o održavanju. Ugovor vam nudi i brojne pogodnosti.

Osnovni paket

U okviru ove usluge, pružamo podršku krajnjim korisnicima, koji se susreću sa problemima i poteškoćama postojećih funkcionalnosti,  u nameni da im se olakša i pojednostavi rad sa Pantheonom.

Korisniku pružamo:

  • osvežavanje dodatnih modula, ispisa, analiza ili početna podešavanja za programski paket, koji je posledica promena u programskom paketu,
  • mesečni pregled stanja baze podataka programskog paketa, podešavanje odgovarajućih planova za optimizaciju rada baze, kontrolu transakcijskog dnevnika i proveravanje redovne izrade sigurnosnih kopija,
  • održavanje referentnog integriteta,
  • obaveštenje o promenama, poboljšanjima i/ili greškama u programskom paketu i izvođenje potrebnih nadogradnji u okviru postojećih modula programskog paketa,
  • savetovanje o novostima i novim rešenjima, koji korisniku olakšava poslovanje brzo i kvalitetno,
  • savetovanje o potrebnoj konfiguraciji i kapacitetu računarske opreme potrebne za rad programskog paketa.

Dodatni paketi

Usluge Dodatnih paketa se dodatno plaćaju.  Ove usluge su namenjene korisnicima kojima je pored postojećih funkcionalnosti potrebna podrška  i za podešavanje novih funkcionalnosti u Pantheonu.

Korisniku pružamo:

  • otklanjanje problema pri radu programskog paketa, nastale kao rezultat nepravilne upotrebe programskog paketa,
  • dodatna edukacija i uvođenje korisnika u radno okruženje,
  • podešavanje i prilagođavanje programskog paketa, u odnosu na potrebe korisnika unutar standardnih funkcionalnosti programskog paketa,
  • savetovanje pri definiciji, analizi i rešavanju poslovnih problema, s kojim se korisnik susreće pri upotrebi programskog paketa,
  • razvoj dodatnih modula, ispisa, analiza ili početnih podešavanja za programski paket

Kontakt za podršku

Komunikacija između korisnika i podrške je Help Desk sistem. Samo u izuzetnim situacijama, možete pozvati podršku na (011) 404 8606 ili pošaljite e-mail na

podrska@datalab.rs

Help Desk (prijava)

Posebne pogodnosti

  • Besplatan pristup do PANTHEON LIVE TV, gde su korisniku na raspolaganju video novosti, konferencije i drugi događaji
  • do 30 % popusta na cene redovnih obuka u okviru Datalab Akademije
  • 30 % popusta na cenu kotizacije za PANTHEON konferenciju


Cenovnik podrške

U slučaju zahteva za pomoć putem telefona, HelpDesk sistema na Korisničkim stranama ili e-maila, usluge se obračunavaju u 15 – minutnim intervalima, pri čemu se računa svaki započeti 15 minut.

Cene usluga

Više informacija

Za informacije u vezi Ugovora o održavanju i direktnoj podršci, pozovite nas na (011) 404 8606 ili nam pošaljite e-mail

 

podrska@datalab.rs